tocowa

Alla inlägg under december 2011

Av Towa Lekvall - 31 december 2011 00:00

Gott nytt år allihopa, kan fler titta på min blogg, ni som kollar på den kan gärna skicka vidare till andra så att fler kan kolla och sedan ''Följa'' min ''underbara'' blogg! :D Så tack för er som erbjuder sig att göra det.

Och släng snälla in en komentar! <33

Av Towa Lekvall - 29 december 2011 23:15

Alloha idag har det varit hemma dag med mamma och Johannes, vi hade en ''spel dag'' hade ganska trevligt.

Imorn blir det att vara med Malin


På måndag ska jag va med Cajsa ska väll klippa mig eller så ska vi gå till badhuset, det vet jag inte.


Inget med saken att göra men, kompentera gärna mer eller släng in en fråga, skulle vara kul att få svara på saker och inte bara ni som ska ''kolla'' men ja ha det ''gott''    





Asso gillar dig otroligt mkt , trodde jag hade blivit av med dig men det dök upp en grej i sista sekund!  


Skulle bara vilja =   dig !!!!!! <33333333 

Av Towa Lekvall - 27 december 2011 22:54

Idag var jag med Julia på stan och såg Alvin och Gänget 3, träffade Evelina och Julia på stan också.

Imorn blir det stan med Bästa Cajsa, hoppas du kommer ha kul, jag vet redan att jag kommer ha kul!!! :D <33


// Towa

 Jag bjuder på en ''fjortis bild'' ! xD <3333

     

Av Towa Lekvall - 26 december 2011 23:47

Alloha är jag den enda som inte kan sova men är vill och trött (antar inte).

Mina 5 förslag om du är trött är:

1. Titta på en film/serie.

2. Läs en bok/en tidning.

3. Smsa med en kompis.

4. Blunda och bara tänk på morgondagen.

5. Sitt vid datan.


Funkar mest Titta på film elr sitta vid datan tills jag typ tuppar av (tycker JAG)

 God natt ska se på film  


// Towa

Av Towa Lekvall - 26 december 2011 16:46

Idag var jag med Malin, eftersom jag sov hos henne ( hade jätte kul.

Vi gick påstan och köpte lite olika jag köpte tex en Bh och Två maskaror. Happy face.


Tack för den underbara dagen Malin Skott! :D

Av Towa Lekvall - 26 december 2011 01:16

Jag och Malin kollade nyss på The ring två, för några veckor sedan kollade vi på The ring ett så tyckte att vi skulle se på tvåan.

Och så blåser det in i norden så det blev mkt ''läskigare'' det är så kul.

Fast ettan var mkt läskigare än tvåan xD <3


God natt Allihopa.

//Towa

Mys

Av Towa Lekvall - 25 december 2011 17:00

Är med Malin och Ronja och gör ingenting, låter väll kul!?

Jag har på mig min nya One piece ( Yippi) Så nu ska vi väll fortsätta med att göra ingenting.


Kram // Towa<3

Av Towa Lekvall - 24 december 2011 18:31

Att gilla en som inte gillar mig är lite värdelöst både i 6:an och nu i 7:an!


GILLAR DIG OTROLIGT MKT!!!!!

Presentation


Hej!

Jag heter Towa.
Jag bloggar om min dag och vad jag gör i skolan

Hoppas ni gillar bloggen^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards