tocowa

Alla inlägg under januari 2012

Av Towa Lekvall - 31 januari 2012 21:34

Hejsan idag har jag vart i skolan och haft lite tråkiga lektioner, somsagt.

Men nu ska jag faktiskt plugga lite tråkig spanska så ja... Herrå!  


XOXO

Tocowa 

Av Towa Lekvall - 30 januari 2012 21:46

Idag så åkte man till skolan, vi skulle ha haft matte men Marie var sjuk så det blev ingen matte  

Efter skolan var jag med Malin haha vi hade kul här hemma!  


Ett litet foto:


       


XOXO

Tocowa   


Av Towa Lekvall - 29 januari 2012 19:05

Idag lärde jag mig att göra 3 nya grejer!


1. På trampetten så lärde jag mig att göra en gruperadvolt med halv skruv ( gick så där!)   


2. På trampollinen 5 sådana som jag skrev förra gången ja skrev om vad jag lärde mig

alltså 5 små volter som man landar på ryggen imellan så det blir bara att fortsatte, var nära på att klara 6!  


3. På trampollinen en dubbelvolt, istället för att göra en volt så drar man till och fortsätter snurra (andra gången jag gjorde det så var jag nära på att landa på kanten för att jag drogs åt vänster sida!)   


Ganska nöjd förutom gympan så har jag inte gjort något idag skulle ha varit med Cajsa men hon var sjuk (synd!!!)

Vi får vara någon annan gång, jag överlever nog!  

Imorgon blir det skola igen så ja herrå!  


XOXO 

Towa

Av Towa Lekvall - 29 januari 2012 09:40

igår så åkte vi ju till bibbi, dennis och peter och spelade pocker, vi var 8 personer och jag kom 2 bibbi vann.

Jag är så stolt över mig själv eftersom jag kom 2a  

kl var 23.30 när vi åkte hem jag deckade nästan på bussen, men jag klarade mig.

Sedan när vi kom hem så kom mamma på att gullit var ute i lägenteten och gick (våran sjöldpadda) de hade letat överallt och tillochmed 4 gånger under deras säng, jag kunde ju inte sova för att de sprang runt och letade så jag går upp letar i deras rum eftesom våra djur brukar gå ditt och hittar honom under sängen, så va rktigt nöjd när jag la mig och sov!

Idag vaknade man upp med att Johannes studdsade med sin jävla basketboll och hoppade runt i sitt rum (jag har rummet brevid!) Blev så jävla arg, ett jävligt bra sätt att förstöra för mig som han alltid gör!!!  


XOXO

Tocowa   



Av Towa Lekvall - 28 januari 2012 17:11

Men hejsan igen idag (nyss) gjorde jag nägra bilder som jblev bra fasst inte bäst! ....

   

Av Towa Lekvall - 28 januari 2012 16:36

Idag var man i skolan på en fucking lördag.... ( hade öppethus ). hoppas på att många börjar på stålfors efttersom man har typ slitigt upp häcken ur sängen på en lördag bara för att gå i skolan, så hoppas  

Efter skolan var jag med Malin på sta noc h köpte denna fina tröja!...

 

Så snart ska man till Bibbi, Dennis och Peter och spela lite pocker!    Ha det bra allihopa!  


XOXO

Tocowa

Av Towa Lekvall - 27 januari 2012 21:12

Idag har jag varit i skolan och gjort typ inget, har vart på hälso-besök det kändes lite skumt när man va tvunge natt ta av sig linnet när hon skulle kolla ryggraden.  

Men jaja och sedan i stället för matte hade vi någon sån här tand grejsimoys ( tråkigt ) Rudolf satte sej brevid mig och Malin och förstörde för oss genom att vi började att skratta hela tiden.

Medans alla andra där inne var helt tysta ( Rudolf är från 7k ).  

Efter skolan så va jag och Malin, vi gick och åt på santeskil och då satt vi brevis nisse och felix då var nisse jätte dum och hälde typ dricka på min rygg ( BLÄÄ! ) sedan åkte jag och Malin till Lukas och Filip och gjorde typ inget förutom att Malin gjorde illa sig!

( fy på dig douglas )

Det var väll allt antar jag!...

ROLIGASTE DAGEN EVER,TACK ALLA!   


XOXO

Tocowa   

Av Towa Lekvall - 26 januari 2012 20:40

Men hejsan bloggen, idag har jag vart i den tråkiga skolan igen.

efter den så åkte jag och Malin lite skridskor sen gick vi hem till Filip och gjorde en facebook sida till Filip.


XOXO

Towa

Presentation


Hej!

Jag heter Towa.
Jag bloggar om min dag och vad jag gör i skolan

Hoppas ni gillar bloggen^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards