tocowa

Alla inlägg under mars 2012

Av Towa Lekvall - 11 mars 2012 15:45

Hello dagen började med lite spanska träning och sedan gick jag och mamma ner på stan jag fick ett bälte och sen så köpte vi hårfärg!

När vi kom hem så började vi färga mitt hår........ efter, jag blev så där nöjd men jag kommer väll nog vänja mig! :P jag hade viljat haft lite mer ljusare! :( <3333333333

Snart så ska jag vidare till gympan och träna lite och ha kul! :S

XoXo

Tocowa <3


Av Towa Lekvall - 9 mars 2012 19:48

Hello idag har jag varit i skolan och haft lite bad time :P vi hade Engalska, So, lunch, idrott och sedan så gick alla 7or och kollade på en teater som heter UNG UTAN PUNG! as bra va det och rolig också specielt när de satt vid en varsin data och sedan när tanterna kom in! :D

Sedan så slutade vi och då åkte jag hem fixade mig och vidare till gympan! :P imorgon är det lördag och då ska jag kanske vara med Malin och kanske med Cajsa på söndag! <333

XoXo

Tocowa <3333

Av Towa Lekvall - 8 mars 2012 20:46

Igår var jag så trött efter en dag i romme så jag sket i att skriva igår och skriver idag istället! :D

Igår var jag med skolan i romme och åkte skider och jag hade så himla kul och kommer lätt åka nästa år också!

synd bara att jag missade gymnastiken men ja en llyckad sag absolut!!! <3

Idag så har jag inte gjort något specielt förutom att vara i skolan och imorgon så ska vi se en teater skolan istället för att ha matte!= BRA :D <33333


Godnatt <3

XoXo

Tocowa <33

Av Towa Lekvall - 6 mars 2012 22:08

Va på en teater med dans och drama ''klassen'' (Halva klassen!)

Hade mer förväntningar på teatern men hade kul! jag och Malin gick upp på senen efter och sedan kom Nadja upp också! :P

   


Imorgon så blir det Romme med skolan och det ser jag framemot! :D <333333333

Godnatt

XoXo

Tocowa 

Av Towa Lekvall - 1 mars 2012 22:13

Hejsan dagen började med att man åkte till skolan och hade elevens-val (dans o drama!) Sedan hade jag prov i spanska, gick sådär tror jag! :P

Efter det var det lunch och senare matte, sista lektionen så hade vi svenska, vi fick nya platser på svenskan= :D

Sen åkte jag hem och gick på en tacokväll som Johannes och hans klass hade fixat, hade jätte kul det var mat, lotteri och auktion. Johannes var auktionsförrättare (den som pratar och berättar om saken/sakerna!

Han fixade till lite skämt så det var jätte kul, han borde bli en sån som jobbar med det! :D

Men iallafall imorgon så har jag skola, piano och gymnastik och sedan hem till pappa igen! :D

Godnatt puss puss! :P


XoXo

Tocowa

Presentation


Hej!

Jag heter Towa.
Jag bloggar om min dag och vad jag gör i skolan

Hoppas ni gillar bloggen^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards