tocowa

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Towa Lekvall - 9 februari 2012 21:10

Hej idag var jag i skolan sedan skulle jag och Malin va men vi kom inte på något att göra så då låtsades jag vara sur på henne och åkte hem    

Efter det så var jag henna och då gjorde jag mina ''syslor'' för få min veckopeng, det var att jag skulle typ häfta fast kvittonpå ett papper som sedan skain i en perm och sen fick jag göra så att jag ska skriva ner vad som köpts, vart det köpts och vad det kostade ( och datumet!) .

Så snart ska jag sova efter jag har gjort lite engelska läxor!   

 Godnatt 


XoXo

Towa 

Av Towa Lekvall - 9 februari 2012 21:10

Hej idag var jag i skolan sedan skulle jag och Malin va men vi kom inte på något att göra så då låtsades jag vara sur på henne och åkte hem    

Efter det så var jag henna och då gjorde jag mina ''syslor'' för få min veckopeng, det var att jag skulle typ häfta fast kvittonpå ett papper som sedan skain i en perm och sen fick jag göra så att jag ska skriva ner vad som köpts, vart det köpts och vad det kostade ( och datumet!) .

Så snart ska jag sova efter jag har gjort lite engelska läxor!   

 Godnatt 


XoXo

Towa 

Presentation


Hej!

Jag heter Towa.
Jag bloggar om min dag och vad jag gör i skolan

Hoppas ni gillar bloggen^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards