tocowa

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Towa Lekvall - 10 februari 2012 21:01

Hejsan idag var jag i skolan klockan 12 hade vi idrott vi skulle åka skridskor men jag kunde ju inte vara med eftersom jag var tvungen att ha utvecklingsamtal  

Sedan hann jag och Malin inte äta på st:eskil eftersom jag var tvungen att spela piano. Så vi fick gå hem och göra pannkakor istället, medans vi lagade pannkakorna så hittade vi på en egen dans som vi ka visa upp för Marjrut ( stavning!? )  Efter det så såg jag och Malin på En gång i phuket på bio ( den rekommenderas verkligen ) På den såg också Amanda, Nikita, Mickaela och Felicia som vi träffade!  

Och nu sitter jag här och skriver på min blogg.

Imorgon så kommer jag och Johannes ta hand om min lillasyster Zelda i typ 3 timmar, sen så kommer Malin att komma och sova hos mig! Yippi!    


XoXo

Towa 

Presentation


Hej!

Jag heter Towa.
Jag bloggar om min dag och vad jag gör i skolan

Hoppas ni gillar bloggen^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards